Institute of Sales Management
Sales & Marketing Courses
CUSTOMIZED
SALES & MARKETING COURSES
Accredited Course
Understanding Segmentation, Targeting & Positioning
50 ώρες eLearning
Accredited Course
Operational Sales
Planning
50 ώρες eLearning
Accredited Course
Sales
Negotiations
50 ώρες eLearning
Accredited Course
Managing Responsible
Selling
50 ώρες eLearning
Accredited Course
Managing a Sales
Team
50 ώρες eLearning
Accredited Course
Analysing the Marketing Environment
50 ώρες eLearning
Accredited Course
Finance for Sales
Managers
50 ώρες eLearning
Accredited Course
Writing & Delivering a Sales proposal
50 ώρες eLearning
Certificate
Sales & Marketing Management
160 ώρες eLearning
Diploma
Sales & Marketing Management
280 ώρες eLearning
360U PROFESSIONAL QUALIFICATIONS
ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ SALES & MARKETING MANAGEMENT
Δώστε τη δυνατότητα στην ομάδα σας να αποκτήσει μέσω των Διεθνώς Αναγνωρισμένων Πιστοποιήσεων του Institute of Sales Management (ISM) τις θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις πωλήσεων και marketing, καθώς και τις δεξιότητες που απαιτούνται από τους επίδοξους managers πωλήσεων!
Η 360U σας δίνει ΤΩΡΑ τη δυνατότητα να επιλέξετε τα Sales & Marketing Courses με Διεθνή Πιστοποίηση του ISM, που καλύπτουν τις ανάγκες των στελεχών σας.
Understanding Segmentation, Targeting & Positioning Course
Στόχος του Understanding Segmentation, Targeting & Positioning Course είναι να προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις για την κατανόηση της διαδικασίας τμηματοποίησης της αγοράς ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας σε διαφορετικούς τομείς. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του course αναλύονται τα μέρη που απαρτίζουν το extended marketing mix, καθώς και ο σημαντικός ρόλος αυτού στην προσέγγιση των καταναλωτών με στόχο την αποτελεσματική προώθηση ενός προϊόντος/ υπηρεσίας.
Περιεχόμενα:
Κατανόηση της τμηματοποίησης βάσει καταναλωτών και επιχειρηματικών αγορών
Τρόποι στόχευσης συγκεκριμένων τμημάτων της αγοράς
Κατανόηση της διαδικασίας και της σημασίας της σωστής τοποθέτησης (positioning) ενός προϊόντος/ υπηρεσίας
Η παρακολούθηση του Understanding Segmentation, Targeting & Positioning Course μπορεί να υλοποιηθεί με τη μέθοδο eLearning (διάρκεια 50 ώρες) ή με τη μέθοδο blended (διάρκεια 50 ώρες eLearning & 4 ώρες face-to-face workshops).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Διάρκεια:
- 50 ώρες eLearning
- 4 ώρες face-to-face workshops
- Φορέας: Institute of Sales Management (ISM)
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Πιστοποίηση: Διεθνής Πιστοποίηση ISM
Operational Sales Planning Course
To Operational Sales Planning Course στοχεύει στην ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων για τη δημιουργία, οργάνωση και αποτελεσματική υλοποίηση ενός πλάνου πωλήσεων. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του course παρουσιάζεται ο τρόπος αντιμετώπισης πιθανών αποκλίσεων από το αρχικό πλάνο και η ομαλή ενσωμάτωση των αλλαγών σε δράσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Περιεχόμενα:
Η επιρροή των επιχειρηματικών στρατηγικών και της στρατηγικής marketing μιας επιχείρησης στον προγραμματισμό των πωλήσεων
Κατανόηση των τεχνικών πρόβλεψης των πωλήσεων
Η σωστή στοχοθεσία σε ένα πλάνο πωλήσεων
Η ανάπτυξη ενός λειτουργικού πλάνου πωλήσεων
Η οργάνωση της υλοποίησης ενός πλάνου πωλήσεων από την ομάδα πωλήσεων
Τρόπος αντιμετώπισης αλλαγών και αποκλίσεων ενός πλάνου πωλήσεων
Η παρακολούθηση του Operational Sales Planning Course μπορεί να υλοποιηθεί με τη μέθοδο eLearning (διάρκεια 50 ώρες) ή με τη μέθοδο blended (διάρκεια 50 ώρες eLearning & 4 ώρες face-to-face workshops).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Διάρκεια:
- 50 ώρες eLearning
- 4 ώρες face-to-face workshops
- Φορέας: Institute of Sales Management (ISM)
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Πιστοποίηση: Διεθνής Πιστοποίηση ISM
Sales Negotiations Course
Το Sales Negotiations Course έχει ως στόχο να παρέχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες για την αποτελεσματική διαπραγμάτευση στο χώρο των πωλήσεων. Επίσης, κατά τη διάρκεια του course αναλύονται τα στάδια της διαπραγμάτευσης, συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού, της προετοιμασίας και της οριστικοποίησης της πώλησης. Επιπλέον, στο Sales Negotiations Course παρουσιάζεται η σημασία αφενός του καθορισμού των απαιτήσεων των πελατών και αφετέρου των οργανωτικών στόχων της επιχείρησης, με στόχο την κατανόηση της πρότασης από τον πελάτη και την επίτευξη συμφωνίας που είναι αμοιβαία αποδεκτή.
Περιεχόμενα:
Κατανόηση των επιμέρους στοιχείων που απαρτίζουν τις διαπραγματεύσεις πωλήσεων
Τα βήματα προετοιμασίας πριν από μια διαπραγμάτευση πωλήσεων
Η αποτελεσματική διαπραγμάτευση πωλήσεων με έναν πελάτη
Η παρακολούθηση του Sales Negotiations Course μπορεί να υλοποιηθεί με τη μέθοδο eLearning (διάρκεια 50 ώρες) ή με τη μέθοδο blended (διάρκεια 50 ώρες eLearning & 4 ώρες face-to-face workshops).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Διάρκεια:
- 50 ώρες eLearning
- 4 ώρες face-to-face workshops
- Φορέας: Institute of Sales Management (ISM)
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Πιστοποίηση: Διεθνής Πιστοποίηση ISM
Managing a Sales Team Course
Στο Managing a Sales Team Course αναλύονται οι θεωρίες κινήτρων, η σύνδεση μεταξύ κινήτρων και απόδοσης, καθώς και οι μέθοδοι για την επιτυχημένη διοίκηση μιας ομάδας πωλήσεων. Στόχος του course είναι επίσης η ανάλυση της διαδικασίας προσλήψεων και επιλογής στελεχών της ομάδας πωλήσεων.
Περιεχόμενα:
Κατανόηση των θεωριών κινήτρων και της σύνδεσης κινήτρων και απόδοσης
Κατανόηση του τρόπου διαχείρισης της απόδοσης της ομάδας πωλήσεων
Κατανόηση του τρόπου ιεράρχησης στελεχών σε μία ομάδα πωλήσεων
Η παρακολούθηση του Managing a Sales Team Course μπορεί να υλοποιηθεί με τη μέθοδο eLearning (διάρκεια 50 ώρες) ή με τη μέθοδο blended (διάρκεια 50 ώρες eLearning & 4 ώρες face-to-face workshops).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Διάρκεια:
- 50 ώρες eLearning
- 4 ώρες face-to-face workshops
- Φορέας: Institute of Sales Management (ISM)
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Πιστοποίηση: Διεθνής Πιστοποίηση ISM
Analysing the Marketing Environment Course
Στο Analysing the Marketing Environment Course αναπτύσσονται οι απαραίτητες δεξιότητες για την παρακολούθηση και αξιολόγηση των τάσεων και των εξελίξεων εντός και εκτός της επιχείρησης που επηρεάζουν τις πωλήσεις. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του course εξετάζεται η ανάγκη προσδιορισμού και ιεράρχησης των δυνατών και αδύναμων σημείων της επιχείρησης, καθώς και των ευκαιριών και των απειλών μέσω προτάσεων για την αντιμετώπιση της επίδρασης αυτών στις πωλήσεις.
Περιεχόμενα:
Ανάλυση της διεξαγωγής εσωτερικού ελέγχου (audit), του μίκρο και μακρο-οικονομικού περιβάλλοντος μιας επιχείρησης
Κατανόηση της επιρροής των εσωτερικών, μίκρο και μακρο-οικονομικών παραγόντων στην οργάνωση μιας επιχείρησης καθώς και των επιχειρήσεων των πελατών
Ανάπτυξη δεξιοτήτων για την παρουσίαση προτάσεων στη λειτουργία των πωλήσεων, μέσω της ανάλυσης SWOT
Η παρακολούθηση του Analysing the Marketing Environment Course μπορεί να υλοποιηθεί με τη μέθοδο eLearning (διάρκεια 50 ώρες) ή με τη μέθοδο blended (διάρκεια 50 ώρες eLearning & 4 ώρες face-to-face workshops).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Διάρκεια:
- 50 ώρες eLearning
- 4 ώρες face-to-face workshops
- Φορέας: Institute of Sales Management (ISM)
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Πιστοποίηση: Διεθνής Πιστοποίηση ISM
Finance for Sales Managers Course
Στο Finance for Sales Managers Course αναπτύσσονται οι γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για τον προϋπολογισμό των πωλήσεων και την αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας του πελάτη. Επίσης, αναλύεται σε βάθος ο καθορισμός και η διαχείριση ενός προϋπολογισμού πωλήσεων, καθώς και οι τρόποι απόδοσης bonus στα στελέχη μιας ομάδας πωλήσεων.
Περιεχόμενα:
Ανάπτυξη δεξιοτήτων για τον υπολογισμό δεικτών κερδοφορίας και τη λήψη αποφάσεων που σχετίζονται με τις πωλήσεις
Ορισμός προϋπολογισμού πωλήσεων
Κατανόηση της διαχείρισης ενός προϋπολογισμού πωλήσεων
Κατανόηση των συστημάτων απόδοσης bonus στα στελέχη της ομάδας πωλήσεων
Αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας των πελατών
Η παρακολούθηση του Finance for Sales Managers Course μπορεί να υλοποιηθεί με τη μέθοδο eLearning (διάρκεια 50 ώρες) ή με τη μέθοδο blended (διάρκεια 50 ώρες eLearning & 4 ώρες face-to-face workshops).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Διάρκεια:
- 50 ώρες eLearning
- 4 ώρες face-to-face workshops
- Φορέας: Institute of Sales Management (ISM)
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Πιστοποίηση: Διεθνής Πιστοποίηση ISM
Writing & Delivering a Sales Proposal Course
Το Writing & Delivering a Sales Proposal Course έχει ως στόχο να παρέχει τις κατάλληλες δεξιότητες για την προετοιμασία και παρουσίαση προτάσεων πωλήσεων. Η ανάπτυξη προτάσεων περιλαμβάνει τον προσδιορισμό των απαιτήσεων του εκάστοτε πελάτη και την αντιστοίχισή τους με τους στόχους και τις απαιτήσεις της επιχείρησης. Οι προτάσεις πωλήσεων είναι απαραίτητο να συμπεριλαμβάνουν επαρκείς λεπτομέρειες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες καθώς και σαφή χρονοδιαγράμματα. Επιπλέον, χρειάζεται να είναι ανταγωνιστικές και να έχουν ενσωματωμένες όλες τις κατάλληλες προϋποθέσεις και τους περιορισμούς για την προστασία των συμφερόντων της επιχείρησης.
Περιεχόμενα:
Ανάπτυξη προτάσεων πωλήσεων
Παράδοση μιας πρότασης πωλήσεων σε έναν πελάτη
Αξιολόγηση προτάσεων πωλήσεων
Η παρακολούθηση του Writing & Delivering a Sales Proposal Course μπορεί να υλοποιηθεί με τη μέθοδο eLearning (διάρκεια 50 ώρες) ή με τη μέθοδο blended (διάρκεια 50 ώρες eLearning & 4 ώρες face-to-face workshops).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Διάρκεια:
- 50 ώρες eLearning
- 4 ώρες face-to-face workshops
- Φορέας: Institute of Sales Management (ISM)
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Πιστοποίηση: Διεθνής Πιστοποίηση ISM
Managing Responsible Selling Course
Στο Managing Responsible Selling Course αναλύονται οι λειτουργικές διαδικασίες μιας επιχείρησης, οι οποίες εναρμονίζονται με τις κοινωνικές και ηθικές αρχές της και πληρούν τους κανονισμούς και τις νομικές απαιτήσεις.
Περιεχόμενα:
Ανάλυση νομικών, δεοντολογικών και κοινωνικών απαιτήσεων σχετικά με τη λειτουργία πωλήσεων
Κατανόηση του τρόπου διαχείρισης των πωλήσεων βάσει του εκάστοτε νομοθετικού πλαισίου
Παρουσίαση τρόπων αντιμετώπισης της μη συμμόρφωσης
Η παρακολούθηση του Managing Responsible Selling Course μπορεί να υλοποιηθεί με τη μέθοδο eLearning (διάρκεια 50 ώρες) ή με τη μέθοδο blended (διάρκεια 50 ώρες eLearning & 4 ώρες face-to-face workshops).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Διάρκεια:
- 50 ώρες eLearning
- 4 ώρες face-to-face workshops
- Φορέας: Institute of Sales Management (ISM)
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Πιστοποίηση: Διεθνής Πιστοποίηση ISM
Certificate in Sales & Marketing Management
Στόχος του Certificate in Sales & Marketing Management είναι η ανάπτυξη των βασικών δεξιοτήτων που απαιτούνται από τους επίδοξους sales managers σε κάθε επιχείρηση, καθώς και η δυνατότητα εφαρμογής νέων τεχνικών σε διαφορετικούς κλάδους.
Το Certificate in Sales & Marketing Management αποτελείται από 4 courses :
Στόχος του Understanding Segmentation, Targeting & Positioning Course είναι να προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις για την κατανόηση της διαδικασίας τμηματοποίησης της αγοράς ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας σε διαφορετικούς τομείς. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του course αναλύονται τα μέρη που απαρτίζουν το extended marketing mix, καθώς και ο σημαντικός ρόλος αυτού στην προσέγγιση των καταναλωτών με στόχο την αποτελεσματική προώθηση ενός προϊόντος/ υπηρεσίας.
To Operational Sales Planning Course στοχεύει στην ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων για τη δημιουργία, οργάνωση και αποτελεσματική υλοποίηση ενός πλάνου πωλήσεων. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του course παρουσιάζεται ο τρόπος αντιμετώπισης πιθανών αποκλίσεων από το αρχικό πλάνο και η ομαλή ενσωμάτωση των αλλαγών σε δράσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Το Sales Negotiations Course έχει ως στόχο να παρέχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες για την αποτελεσματική διαπραγμάτευση στο χώρο των πωλήσεων. Επίσης, κατά τη διάρκεια του course αναλύονται τα στάδια της διαπραγμάτευσης, συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού, της προετοιμασίας και της οριστικοποίησης της πώλησης. Επιπλέον, στο Sales Negotiations Course παρουσιάζεται η σημασία αφενός του καθορισμού των απαιτήσεων των πελατών και αφετέρου των οργανωτικών στόχων της επιχείρησης, με στόχο την κατανόηση της πρότασης από τον πελάτη και την επίτευξη συμφωνίας που είναι αμοιβαία αποδεκτή.
Στο Managing Responsible Selling Course αναλύονται οι λειτουργικές διαδικασίες μιας επιχείρησης, οι οποίες εναρμονίζονται με τις κοινωνικές και ηθικές αρχές της και πληρούν τους κανονισμούς και τις νομικές απαιτήσεις.
Η παρακολούθηση του προγράμματος Certificate in Sales & Marketing Management μπορεί να υλοποιηθεί με τη μέθοδο eLearning (διάρκεια 160 ώρες) ή με τη μέθοδο blended (διάρκεια 160 ώρες eLearning & 64 ώρες face-to-face workshops).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Διάρκεια:
- 160 ώρες eLearning
- 64 ώρες face-to-face workshops
- Courses: 4
- Φορέας: Institute of Sales Management (ISM)
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Πιστοποίηση: Διεθνής Πιστοποίηση ISM
Diploma in Sales & Marketing Management
To Diploma in Sales & Marketing Management εστιάζει στις αρχές, τη μεθοδολογία και τις σύγχρονες πρακτικές που εφαρμόζονται στο χώρο των Πωλήσεων και του Marketing.
Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος, επιτυγχάνεται η ευρύτερη κατανόηση των πτυχών του Sales & Marketing management, η οποία θα οδηγήσει σε αύξηση της αποδοτικότητας σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο.
Το Πρόγραμμα αποτελείται από 8 courses:
Στόχος του Understanding Segmentation, Targeting & Positioning Course είναι να προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις για την κατανόηση της διαδικασίας τμηματοποίησης της αγοράς ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας σε διαφορετικούς τομείς. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του course αναλύονται τα μέρη που απαρτίζουν το extended marketing mix, καθώς και ο σημαντικός ρόλος αυτού στην προσέγγιση των καταναλωτών με στόχο την αποτελεσματική προώθηση ενός προϊόντος/ υπηρεσίας.
To Operational Sales Planning Course στοχεύει στην ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων για τη δημιουργία, οργάνωση και αποτελεσματική υλοποίηση ενός πλάνου πωλήσεων. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του course παρουσιάζεται ο τρόπος αντιμετώπισης πιθανών αποκλίσεων από το αρχικό πλάνο και η ομαλή ενσωμάτωση των αλλαγών σε δράσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Το Sales Negotiations Course έχει ως στόχο να παρέχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες για την αποτελεσματική διαπραγμάτευση στο χώρο των πωλήσεων. Επίσης, κατά τη διάρκεια του course αναλύονται τα στάδια της διαπραγμάτευσης, συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού, της προετοιμασίας και της οριστικοποίησης της πώλησης. Επιπλέον, στο Sales Negotiations Course παρουσιάζεται η σημασία αφενός του καθορισμού των απαιτήσεων των πελατών και αφετέρου των οργανωτικών στόχων της επιχείρησης, με στόχο την κατανόηση της πρότασης από τον πελάτη και την επίτευξη συμφωνίας που είναι αμοιβαία αποδεκτή.
Στο Managing a Sales Team Course αναλύονται οι θεωρίες κινήτρων, η σύνδεση μεταξύ κινήτρων και απόδοσης, καθώς και οι μέθοδοι για την επιτυχημένη διοίκηση μιας ομάδας πωλήσεων. Στόχος του course είναι επίσης η ανάλυση της διαδικασίας προσλήψεων και επιλογής στελεχών της ομάδας πωλήσεων.
Στο Analysing the Marketing Environment Course αναπτύσσονται οι απαραίτητες δεξιότητες για την παρακολούθηση και αξιολόγηση των τάσεων και των εξελίξεων εντός και εκτός της επιχείρησης που επηρεάζουν τις πωλήσεις. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του course εξετάζεται η ανάγκη προσδιορισμού και ιεράρχησης των δυνατών και αδύναμων σημείων της επιχείρησης, καθώς και των ευκαιριών και των απειλών μέσω προτάσεων για την αντιμετώπιση της επίδρασης αυτών στις πωλήσεις.
Στο Finance for Sales Managers Course αναπτύσσονται οι γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για τον προϋπολογισμό των πωλήσεων και την αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας του πελάτη. Επίσης, αναλύεται σε βάθος ο καθορισμός και η διαχείριση ενός προϋπολογισμού πωλήσεων, καθώς και οι τρόποι απόδοσης bonus στα στελέχη μιας ομάδας πωλήσεων.
Το Writing & Delivering a Sales Proposal Course έχει ως στόχο να παρέχει τις κατάλληλες δεξιότητες για την προετοιμασία και παρουσίαση προτάσεων πωλήσεων. Η ανάπτυξη προτάσεων περιλαμβάνει τον προσδιορισμό των απαιτήσεων του εκάστοτε πελάτη και την αντιστοίχισή τους με τους στόχους και τις απαιτήσεις της επιχείρησης. Οι προτάσεις πωλήσεων είναι απαραίτητο να συμπεριλαμβάνουν επαρκείς λεπτομέρειες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες καθώς και σαφή χρονοδιαγράμματα. Επιπλέον, χρειάζεται να είναι ανταγωνιστικές και να έχουν ενσωματωμένες όλες τις κατάλληλες προϋποθέσεις και τους περιορισμούς για την προστασία των συμφερόντων της επιχείρησης.
Στο Managing Responsible Selling Course αναλύονται οι λειτουργικές διαδικασίες μιας επιχείρησης, οι οποίες εναρμονίζονται με τις κοινωνικές και ηθικές αρχές της και πληρούν τους κανονισμούς και τις νομικές απαιτήσεις.
Η παρακολούθηση του προγράμματος Diploma in Sales & Marketing Management μπορεί να υλοποιηθεί με τη μέθοδο eLearning (διάρκεια 280 ώρες) ή με τη μέθοδο blended (διάρκεια 280 ώρες eLearning & 128 ώρες face-to-face workshops).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Διάρκεια:
- 280 ώρες eLearning
- 128 ώρες face-to-face workshops
- Courses: 8
- Φορέας: Institute of Sales Management (ISM)
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Πιστοποίηση: Διεθνής Πιστοποίηση ISM
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ
Τα Sales & Marketing Courses της 360U απευθύνονται στα στελέχη της ομάδας σας που επιθυμούν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους μέσα από την υιοθέτηση σύγχρονων τεχνικών πωλήσεων, marketing και διαπραγματεύσεων.
Στη 360U προσφέρουμε:
Το Refinery αποτελεί τη σύγχρονη πλατφόρμα του Cambridge Professional Academy (CPA), μέσω της οποίας οργανώνεται η online εκπαίδευση. Η πρόσβαση σε αυτήν πραγματοποιείται από οπουδήποτε, ανά πάσα στιγμή, με τη χρήση υπολογιστή, tablet ή smartphone.
Μέσα από τη συμμετοχή στα face-to-face workshops, η ομάδα σας θα είναι σε θέση να αναλύσει τα θέματα που καλύπτονται σε κάθε ενότητα και να προετοιμάσει ένα πλήρες πλάνο εργασίας.
Στη 360U βασιζόμενοι στην εμπειρία της Ομάδας των επαγγελματιών Εκπαιδευτών μας μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα μοναδικό Πρόγραμμα 100% προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τους επιχειρησιακούς στόχους σας,