Δημήτρης Σεραφειμίδης

Εκπαιδευτής Customer Service & Sales Expert
Brief info

Ο Δημήτρης Σεραφειμίδης εργάζεται από το 1993 ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Εισηγητής Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.  Έχει συμβουλευτική εμπειρία σε θέματα Εξυπηρέτησης Πελατών, Πωλήσεων, Management και Οργάνωσης. Διαθέτει επίσης εκπαιδευτική εμπειρία πάνω από 10.000 ώρες, σε σεμινάρια που έχουν πραγματοποιηθεί σε πάνω από 300 επιχειρήσεις και έχουν παρακολουθήσει πάνω από 10.000 συμμετέχοντες. Έχει συνεργαστεί με μεγάλες και με μικρές επιχειρήσεις, ελληνικές και διεθνείς. Σε όλες τις συνεργασίες του δίνει έμφαση στην επίτευξη στόχων και αποτελεσμάτων μέσω παρακίνησης των ανθρώπων και engagement στο έργο. Η επαγγελματική του σταδιοδρομία ξεκίνησε από τους κλάδους του Αυτοκινήτου και της Πληροφορικής. Απασχολήθηκε σε θέσεις πωλήσεων και marketing, διευθυντικές και πρώτης γραμμής. Έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων με ειδίκευση στο Marketing στο Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας – Deree College. Έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (ΜΒΑ) στο ίδιο αντικείμενο, από το William E. Simon Graduate School of Business Administration του Πανεπιστημίου του Rochester της Νέας Υόρκης (top-20 business school), με υποτροφία διδάκτρων.