Chartered Institute of Marketing

Marketing Courses
CUSTOMIZED

MARKETING COURSES

CIM Award in Marketing

Accredited Course

Marketing

60 ώρες eLearning

CIM Award in Integrated Communications

Accredited Course

Integrated Communications

80 ώρες eLearning

CIM Award in Customer Experience

Accredited Course

Customer Experience

60 ώρες eLearning

CIM Certificate in Professional Marketing

Certificate

Professional Marketing

200 ώρες eLearning

360U PROFESSIONAL QUALIFICATIONS

ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ MARKETING

Τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Διεθνώς Αναγνωρισμένη Πιστοποίηση του Chartered Institute of Marketing (CIM) κατέχουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων και των γνώσεων του ανθρώπινου δυναμικού σας, στοχεύοντας στην ομαδική και προσωπική εξέλιξη.

Η 360U σας δίνει ΤΩΡΑ τη δυνατότητα να επιλέξετε τα Marketing Courses με Διεθνή Πιστοποίηση του CIM, που καλύπτουν τις ανάγκες των στελεχών σας.

CIM Award in Marketing

Marketing Course

Στο Marketing Course αναλύονται οι βασικές πτυχές της λειτουργίας του marketing, καθώς και ο τρόπος µε τον οποίο η αξιολόγηση της συµπεριφοράς των πελατών µπορεί να οδηγήσει στην αποτελεσµατική στοχοθέτηση. Επίσης, παρουσιάζεται η επιρροή του εξωτερικού περιβάλλοντος στο σχεδιασµό του πλάνου marketing και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Τέλος, αναλύονται τα στοιχεία που απαρτίζουν το marketing και ο ρόλος τους στην κάλυψη των αναγκών των πελατών.

Περιεχόμενα:

O ρόλος και η λειτουργία του marketing

Οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των πελατών

Οι παράγοντες και οι τάσεις στον χώρο του marketing και ο ρόλος τους στο σχεδιασμό  ενός πλάνου marketing

Τα στοιχεία του marketing mix

Η εφαρμογή και η προσαρμογή του marketing mix για την ικανοποίηση του πελάτη

 

Η παρακολούθηση του Marketing Course μπορεί να υλοποιηθεί με τη μέθοδο eLearning (διάρκεια 60 ώρες) ή με τη μέθοδο blended (διάρκεια 60 ώρες eLearning & 8 ώρες face-to-face workshops).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Διάρκεια:
    • 60 ώρες eLearning
    • 8 ώρες face-to-face workshops
  • Φορέας: Chartered Institute of Marketing (CIM)
  • Γλώσσα: Αγγλικά
  • Πιστοποίηση: Διεθνής Πιστοποίηση CIM
CIM Award in Integrated Communications

Integrated Communications Course

Στο Integrated Communications Course αναλύεται ο πολύ σημαντικός ρόλος που κατέχει το marketing στο σχεδιασµό ενός πετυχημένου πλάνου επικοινωνίας. Κατά τη διάρκεια του course παρουσιάζονται, σε βάθος και με πρακτικά παραδείγματα/ cases, τα βήματα που χρειάζεται να ακολουθήσει µια επιχείρηση ώστε να προσφέρει αξία στον πελάτη µέσα από τη σωστή προβολή των προϊόντων και του brand της.

Περιεχόμενα:

Ανάπτυξη σχέσεων μέσω πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας

Αποτελεσματική αξιοποίηση πόρων για την επίτευξη αποτελεσματικών

δράσεων marketing

Αποτελεσματική επικοινωνία για ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες

Κατανόηση του προϊόντος και σωστή διαχείριση του brand μιας επιχείρησης  

Κατανόηση των στοιχείων του marketing communications mix

Ανάπτυξη ολοκληρωμένου πλάνου επικοινωνίας marketing

 

Η παρακολούθηση του Integrated Communications Course μπορεί να υλοποιηθεί με τη μέθοδο eLearning (διάρκεια 80 ώρες) ή με τη μέθοδο blended (διάρκεια 80 ώρες eLearning & 8 ώρες face-to-face workshops).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Διάρκεια:
    • 80 ώρες eLearning
    • 8 ώρες face-to-face workshops
  • Φορέας: Chartered Institute of Marketing (CIM)
  • Γλώσσα: Αγγλικά
  • Πιστοποίηση: Διεθνής Πιστοποίηση CIM
CIM Award in Customer Experience

Customer Experience Course

Στο Customer Experience Course προσδιορίζονται και αναλύονται οι προσδοκίες των πελατών μιας επιχείρησης. Επιπλέον, αναλύεται ο τρόπος ικανοποίησης των προσδοκιών αυτών μέσα από ένα φάσμα συγκεκριμένων δράσεων με αποτέλεσμα τη βελτίωση του customer experience και τη δημιουργία ισχυρών δεσμών εμπιστοσύνης ανάμεσα σε πελάτη και επιχείρηση.

Περιεχόμενα:

Κατανόηση των πολυμορφικών συνθηκών που καλείται να αντιμετωπίσει ο σύγχρονος marketer

Η σημασία των προσδοκιών του πελάτη

Κατανόηση των διαφορετικών διαστάσεων της εμπειρίας των πελατών

Ανάπτυξη δράσεων marketing με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών

Παρακολούθηση και αξιολόγησης της εμπειρίας των πελατών

Χρήση μετρήσιμων δεικτών για τη βελτίωση της μελλοντικής εμπειρίας των πελατών

 

Η παρακολούθηση του Customer Experience Course μπορεί να υλοποιηθεί με τη μέθοδο eLearning (διάρκεια 60 ώρες) ή με τη μέθοδο blended (διάρκεια 60 ώρες eLearning & 8 ώρες face-to-face workshops).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Διάρκεια:
    • 60 ώρες eLearning
    • 8 ώρες face-to-face workshops
  • Φορέας: Chartered Institute of Marketing (CIM)
  • Γλώσσα: Αγγλικά
  • Πιστοποίηση: Διεθνής Πιστοποίηση CIM
CIM Certificate in Professional Marketing

Certificate in Professional Marketing

Στόχος του Certificate in Professional Marketing είναι να παρέχει τις σύγχρονες τάσεις και πρακτικές που ακολουθούνται στον κλάδο του marketing παγκοσμίως. Η θεωρία γίνεται πράξη μέσα από ουσιαστικές μεθόδους αξιολόγησης που ακολουθούνται πιστά στο σύγχρονο marketing.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του Προγράμματος τα στελέχη σας θα αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις καθώς και τα εφόδια που απαιτούνται, ώστε να κατανοήσουν τον ευρύτερο ρόλο του marketing και να εξελιχθούν στο χώρο εργασίας τους!

Το Certificate in Professional Marketing αποτελείται από 3 ενότητες:

Στο Marketing Course αναλύονται οι βασικές πτυχές της λειτουργίας του marketing, καθώς και ο τρόπος µε τον οποίο η αξιολόγηση της συµπεριφοράς των πελατών µπορεί να οδηγήσει στην αποτελεσµατική στοχοθέτηση. Επίσης, παρουσιάζεται η επιρροή του εξωτερικού περιβάλλοντος στο σχεδιασµό του πλάνου marketing και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Τέλος, αναλύονται τα στοιχεία που απαρτίζουν το marketing και ο ρόλος τους στην κάλυψη των αναγκών των πελατών.

Στο Integrated Communications Course αναλύεται ο πολύ σημαντικός ρόλος που κατέχει το marketing στο σχεδιασµό ενός πετυχημένου πλάνου επικοινωνίας. Κατά τη διάρκεια του course παρουσιάζονται, σε βάθος και με πρακτικά παραδείγματα/ cases, τα βήματα που χρειάζεται να ακολουθήσει µια επιχείρηση ώστε να προσφέρει αξία στον πελάτη µέσα από τη σωστή προβολή των προϊόντων και του brand της.

Στο Customer Experience Course προσδιορίζονται και αναλύονται οι προσδοκίες των πελατών μιας επιχείρησης. Επιπλέον, αναλύεται ο τρόπος ικανοποίησης των προσδοκιών αυτών μέσα από ένα φάσμα συγκεκριμένων δράσεων με αποτέλεσμα τη βελτίωση του customer experience και τη δημιουργία ισχυρών δεσμών εμπιστοσύνης ανάμεσα σε πελάτη και επιχείρηση.

Η παρακολούθηση του Προγράμματος Certificate in Professional Marketing μπορεί να υλοποιηθεί με τη μέθοδο eLearning (διάρκεια 200 ώρες) ή με τη μέθοδο blended (διάρκεια 200 ώρες eLearning & 48 ώρες face-to-face workshops).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Διάρκεια:
    • 200 ώρες eLearning
    • 48 ώρες face-to-face workshops
  • Ενότητες: 3
  • Φορέας: Chartered Institute of Marketing (CIM)
  • Γλώσσα: Αγγλικά
  • Πιστοποίηση: Διεθνής Πιστοποίηση CIM

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ

Τα Marketing Courses της 360U απευθύνονται σε στελέχη που εργάζονται σε θέσεις marketing, αλλά και σε όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μια ευρύτερη κατανόηση της θεωρίας, των πρακτικών και της λειτουργίας του marketing.

Accredited Courses & Certificate in Professional Marketing

  • Marketing
  • Integrated Communications
  • Customer Experience

Στη 360U προσφέρουμε:

Το Refinery αποτελεί τη σύγχρονη πλατφόρμα του Cambridge Professional Academy (CPA), μέσω της οποίας οργανώνεται η online εκπαίδευση. Η πρόσβαση σε αυτήν πραγματοποιείται από οπουδήποτε, ανά πάσα στιγμή, με τη χρήση υπολογιστή, tablet ή smartphone.

Η εκπαιδευτική ομάδα του CPA προσφέρει one-to-one υποστήριξη, παρέχοντας συνεχές feedback και συμβουλές. Οι εκπαιδευτές του CPA με πολυετή επαγγελματική και εκπαιδευτική εμπειρία προσφέρουν τη γνώση που χρειάζονται οι άνθρωποι σας για να ανταποκριθούν στις καθημερινές ανάγκες της εργασίας τους.

Μέσα από τη συμμετοχή στα face-to-face workshops, η ομάδα σας θα είναι σε θέση να αναλύσει τα θέματα που καλύπτονται σε κάθε ενότητα και να προετοιμάσει ένα πλήρες πλάνο εργασίας.

Στη 360U βασιζόμενοι στην εμπειρία της Ομάδας των επαγγελματιών Εκπαιδευτών μας μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα μοναδικό Πρόγραμμα 100% προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τους επιχειρησιακούς στόχους σας,