THE ONLINE SEMINAR SERIES

360U_SMBanner_pic2

Online Seminar

Covid-19 Handling Irregular Situations

8 ώρες live seminar

100 €

360U_SMBanner_pic1

Online Seminar

Customer Service in the New Era

8 ώρες live seminar

100 €

360U_SMBanner_pic3

Online Seminar

The Role of HR in the 21st Century

8 ώρες live seminar

100 €

360U_SMBanner_pic4

Online Seminar

Complaint Handling in the New Era

8 ώρες live seminar

100 €

360U_SMBanner_pic5

Online Seminar

Positive Psychology Leadership in action

8 ώρες live seminar

100 €

360U_SMBanner_pic6

Online Seminar

Sales
Negotiations

8 ώρες live seminar

100 €

360U_SMBanner_pic7

Online Seminar

Digital Marketing Crash Course

8 ώρες live seminar

100 €

360U PROFESSIONAL QUALIFICATIONS

THE ONLINE SEMINAR SERIES

Η 360U σας δίνει ΤΩΡΑ τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε τα Interactive Online Live Seminars που καλύπτουν τις ανάγκες σας στο Management, Sales, HR, Marketing & Digital Marketing.

Με την εγγραφή σας σε 2 ή περισσότερα Online Seminars λαμβάνετε έκπτωση 20%.

Το Digital Marketing είναι πλέον μονόδρομος για κάθε επιχείρηση και ελεύθερο επαγγελματία που επιθυμεί να προωθήσει αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του. Οι υποψήφιοι πελάτες ολοένα και περισσότερο χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να εντοπίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν.  Συνεπώς η αποτελεσματική online παρουσία δεν είναι απλά ένα συμπλήρωμα της παραδοσιακής στρατηγικής marketing, αλλά τείνει να γίνει το καθοριστικό τμήμα της. Το Digital Marketing Crash Course αποσκοπεί στο να δώσει πρακτική τεχνογνωσία στους συμμετέχοντες για την αποτελεσματική προώθηση της ιστοσελίδας τους. Κατά τη διάρκεια του θα αναλυθούν τα βασικά εργαλεία digital marketing και θα δωθούν συγκεκριμένες οδηγίες για την αποτελεσματική αξιοποίηση τους. Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα όσα έχουν διδαχθεί για να προωθήσουν αποτεσματικότερα την επιχείρηση τους.

Περιεχόμενα:

Δημιουργία αποελεσματικής ιστοσελίδας

Google Ads

Programmatic Advertising

Social Media Marketing

Search Engine Optimization

Email Marketing

Control

Η παρακολούθηση του Digital Marketing Crash Course υλοποιείται μέσω online live seminar και έχει διάρκεια 8 ώρες (2 τετράωρα)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • 17 & 19 Νοεμβρίου, 17:30 – 21:30
    • 8 ώρες online live seminar (2 τετράωρα)
  • Κόστος:
    • 100€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Στέφανος Οικονομίδης

Leading in Action

Connecting People to Purpose

Σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων Ηγεσίας στους συμμετέχοντες με έμφαση στα παρακάτω:

Την ανάπτυξη δεξιοτήτων αποτελεσματικής Ηγεσίας Ατόμων και Ομάδων

Την ενδυνάμωση και την ουσιαστικότερη  εμπλοκή των ανθρώπων και των ομάδων τους στην προσέγγιση του Οράματος, των Αξιών και του Σκοπού της επιχείρησης.

Την καλλιέργεια της αίσθησης του κοινού σκοπού στις ομάδες τους, τη δημιουργία σκοπού και τη συσπείρωση τους γύρω από αυτόν τον κοινό σκοπό.

Την ενθάρρυνση και τη δημιουργία πρόκλησης σύγκλισης, σύνδεσης Ατομικού και Εταιρικού σκοπού, τόσο για τους ίδιους όσο και για τους ανθρώπους τους.

Περιεχόμενα:

Ηγεσία στην πράξη

The psycho approach,  Κατανόηση ανθρώπινης συμπεριφοράς, αναγνώριση ιδιαίτερων ατομικών αναγκών

Positive Reinforcement,  The “both OK” approach

Developing Transformational Leadership, Θετική διαχείριση αλλαγών

Ενίσχυση εσωτερικών ατομικών κινήτρων

Building Ownership & Commitment

PPL, Purpose Principles of Leadership  

Δημιουργία κλίματος αισιοδοξίας & προοπτικής

Building synergies

 

Η παρακολούθηση του Positive Psychology Leadership in action υλοποιείται μέσω online live seminar και έχει διάρκεια 8 ώρες (2 τετράωρα).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • 23 & 25 Νοεμβρίου, 17:30 – 21:30
    • 8 ώρες online live seminar (2 τετράωρα)
  • Κόστος:
    • 100€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Πέτρος Ρούσης

Μετά τον κορωνοϊό η Εξυπηρέτηση Πελατών αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία. Ο ανθρώπινος παράγοντας αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση.

Τι λέμε, τι κάνουμε, πώς συμπεριφερόμαστε με τον πελάτη που έχει περάσει την ταλαιπωρία και τις απαγορεύσεις της εποχής του κορωνοϊού; Το Customer Service in the New Era Online Seminar απευθύνεται σε όλους όσοι επικοινωνούν με πελάτες: υπάλληλοι εξυπηρέτησης, πωλητές, τεχνικοί, τηλεφωνικό κέντρο, γραμματείς.

Κατά τη διάρκεια του Customer Service in the New Era Online Seminar οι συμμετέχοντες: θα κατανοήσουν την αυξημένη σημασία της εξυπηρέτησης στην εποχή μετά τον κορωνοϊό, θα μάθουν την ψυχολογία και τις ανάγκες του πελάτη της νέας εποχής, θα αναπτύξουν θετική ψυχολογία και θα νιώθουν έτοιμοι και σίγουροι για να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε κατάσταση με τους πελάτες τους ευκολότερα και αποτελεσματικότερα!

Περιεχόμενα

Ο πελάτης της εποχής του κορωνοϊού

Νέες & παλιές ανάγκες – Τι περιμένουν οι πελάτες από τον εργαζόμενο & την επιχείρηση

Ρόλος, επαγγελματισμός & ψυχολογία εργαζομένου

Τα 10 απαραίτητα στοιχεία του Customer Service in the New Era

Τα 3 προαπαιτούμενα

Οι 7 σημαντικές δεξιότητες επικοινωνίας & συμπεριφοράς

Ο ρόλος των συναισθημάτων

Συνηθισμένες περιπτώσεις & τύποι πελατών

Case studies συμμετεχόντων

Η παρακολούθηση του Customer Service in the New Era υλοποιείται μέσω online live seminar και έχει διάρκεια 8 ώρες (2 τετράωρα)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • 24 & 26 Νοεμβρίου, 17:30 – 21:30
    • 8 ώρες online live seminar (2 τετράωρα)
  • Κόστος:
    • 100€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Δημήτρης Σεραφειμίδης

Κατά τη διάρκεια του Sales Negotiations Online Seminar οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν μεθοδολογίες, τεχνικές, τακτικές και ελιγμούς που με βεβαιότητα οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα αποφεύγοντας λάθη και παγίδες. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν τρόπους, ώστε να ξεπερνούν εμπόδια ακόμα κι όταν οι καταστάσεις δεν είναι οι επιθυμητές. Το Sales Negotiations Online Seminar είναι δοκιμασμένο, μεθοδικό και πρακτικό με ασκήσεις και παραδείγματα μακριά από θεωρίες και επικοινωνιακές περιγραφές. Αποδεδειγμένα εφαρμόσιμο με μετρήσιμα αποτελέσματα.

Περιεχόμενα:

Η έννοια, η σημειολογία & τα στοιχεία της διαπραγμάτευσης

Η συμπεριφορά του διαπραγματευτή & η μετάλλαξη της

Η προσωπική προετοιμασία & προετοιμασία των κρίσιμων στοιχείων

Ο σκληρός Πυρήνας της διαπραγμάτευσης & πως προετοιμάζεται

Το σημείο Αντίστασης, ο Κόκκινος Διακόπτης & το Αγκυροβόλι

A.T.N.A: η μεθοδολογία, η ανάλυση & η ιεράρχησή των εναλλακτικών

Οι Στρατηγικές της Διαπραγμάτευσης

25 ‘Βρώμικα κόλπα’ & οι άμυνες τους

Τα δέκα θανάσιμα λάθη της διαπραγμάτευσης

Οι δώδεκα διαπραγματευτικές παγίδες

Η παρακολούθηση του Sales Negotiations υλοποιείται μέσω online live seminar και έχει διάρκεια 8 ώρες (2 τετράωρα)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • 2 & 3 Δεκεμβρίου, 17:30 – 21:30
    • 8 ώρες online live seminar (2 τετράωρα)
  • Κόστος:
    • 100€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου

O ρόλος του HR στις σημερινές συνθήκες είναι περισσότερο απαιτητικός και κρίσιμος σε σχέση με το επιχειρηματικό περιβάλλον και τις προκλήσεις του. Τομείς όπως διαχείριση κρίσεων, ρίσκου, business continuity απαιτούν άμεση και στρατηγική εμπλοκή του HR. Το The Role of HR in the 21st Century Online Seminar παρουσιάζει τις τεχνικές υλοποίησης στρατηγικών HR, που αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβίωση κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας σε εποχές κρίσης. Ο ρόλος του ΗR διασφαλίζει ότι στελέχη και εργαζόμενοι είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι και γνώστες του πως θα αντιδράσουν σε δύσκολες περιόδους και θα επαναφέρουν τον οργανισμό σε σταθερότητα με επιτυχία.

Περιεχόμενα:

Crisis management

Human resource planning

Crisis management training

Employee welfare

Employee involvement

Η παρακολούθηση του The Role of HR in the 21st Century υλοποιείται μέσω online live seminar και έχει διάρκεια 8 ώρες (2 τετράωρα)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • 7 & 9 Δεκεμβρίου, 17:30 – 21:30
    • 8 ώρες online live seminar (2 τετράωρα)
  • Κόστος:
    • 100€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Χρήστος Μακέδος

Στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε ο ανθρώπινος παράγοντας αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση.

Τι λέμε, τι κάνουμε, πώς συμπεριφερόμαστε με τον πελάτη που έχει περάσει την ταλαιπωρία και τις απαγορεύσεις της εποχής του κορωνοϊού; Και ειδικά όταν καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε παράπονα, προβλήματα και δύσκολες καταστάσεις. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία να διαχειριστούμε τον πελάτη με τέτοιο τρόπο ώστε, τελικά, να βγούμε κερδισμένοι!

Το Complaint Handling in the New Era Online Seminar απευθύνεται σε όλους όσοι επικοινωνούν με πελάτες: υπάλληλοι εξυπηρέτησης, πωλητές, τεχνικοί, τηλεφωνικό κέντρο, γραμματείς.

Στο τέλος της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα έχουν κατανοήσει την ψυχολογία και τις ανάγκες του πελάτη της νέας εποχής, θα είναι σε θέση να διαχειρίζονται καλύτερα τα παράπονα των πελατών τους, θα έχουν μάθει πώς να κερδίζουν από τις δύσκολες καταστάσεις, θα κάνουν τη δουλειά τους ευκολότερα και αποτελεσματικότερα!

Περιεχόμενα:

Ο πελάτης της εποχής του κορωνοϊού

Νέες & παλιές ανάγκες – Τι περιμένουν οι πελάτες από τον εργαζόμενο & την επιχείρηση

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;

Όταν κάτι πάει στραβά, εκμεταλλευτείτε το

Επίλυση προβλημάτων

Τι πραγματικά σημαίνει «παράπονο»

Διαδικασία χειρισμού παραπόνων

Ψυχολογία δύσκολων πελατών

«Το σύνδρομο του γρύλλου»

Εκτόνωση θυμού

Αντιμετώπιση δύσκολων πελατών

Αντιμετώπιση χυδαιολογίας

Φράσεις «αποσυμπίεσης»

Case studies συμμετεχόντων

Η παρακολούθηση του Complaint Handling in the New Era υλοποιείται μέσω online live seminar και έχει διάρκεια 8 ώρες (2 τετράωρα)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • 8 & 10 Δεκεμβρίου, 17:30 – 21:30
    • 8 ώρες online live seminar (2 τετράωρα)
  • Κόστος:
    • 100€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Δημήτρης Σεραφειμίδης

Οι συμμετέχοντες του Covid-19 Handling Irregular Situations Online Seminar θα κατανοήσουν τις ιδιαίτερες ανάγκες της κατάστασης που αντιμετωπίζουμε, την ανάγκη για διαχείριση διαφορετικών προσωπικοτήτων και θα αναπτύξουν δεξιότητες διαχείρισης ενδεχόμενων επιπόλαιων και φοβικών αντιδράσεων προερχόμενων τόσο από τους εξωτερικούς όσο και τους εσωτερικούς πελάτες τους.

Περιεχόμενα:

Διαχείριση επιπόλαιων & φοβικών αντιδράσεων

Πειστική επικοινωνία

Κατανόηση συνομιλητή

Κατανόηση αντίδρασης

Σταδιακός χειρισμός της αντίδρασης

Πειστικότητα & Επιρροή

Δημιουργία εναύσματος, επικοινωνία αμοιβαιότητας

Αποφόρτιση κλίματος, αποφυγή σύγκρουσης

Αποφυγή & Κλείσιμο αντιπαράθεσης

Η παρακολούθηση του Covid-19 Handling Irregular Situations υλοποιείται μέσω online live seminar και έχει διάρκεια 8 ώρες.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • 18 & 19 Μαΐου, 17:00 – 21:00
    • 8 ώρες online live seminar
  • Κόστος:
    • 100€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Πέτρος Ρούσης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ

Τα Online Seminars της 360U είναι ειδικά σχεδιασμένα για όσους επιθυμούν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους μέσα από την υιοθέτηση σύγχρονων τεχνικών  management, HR, πωλήσεων, marketing και διαπραγματεύσεων.

The Online Seminar Series

  • Covid-19 Handling Irregular Situations
  • Customer Service in the New Era
  • The Role of HR in the 21st Century
  • Customer Complaint Handling in the New Era
  • Positive Psychology Leadership in action
  • Sales Negotiations
  • Digital Marketing Crash Course

H ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ 360U

Δημήτρης Σεραφειμίδης
Εκπαιδευτής Customer Service & Sales Expert
Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου
Certified Negotiator & Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Διαπραγματεύσεων
Πέτρος Ρούσης
Εκπαιδευτής Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
Στέφανος Οικονομίδης
Ιδρυτής, SEO In Greece & Εκπαιδευτής Digital Marketing
Χρήστος Μακέδος
Σύμβουλος & Εκπαιδευτής Ανάπτυξης & Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού

Δήλωση Συμμετοχής

Επιλογή Προγράμματος



Course

Προσωπικά Στοιχεία



Εκπαίδευση




Επαγγελματική εμπειρία

Τρέχουσα θέση εργασίας


Στοιχεία Τιμολόγησης







Έγγραφα

Όροι Συμμετοχής