THE ONLINE SEMINAR SERIES

B2B SALES

Online Seminar

B2B Phone Service & Sales

8 ώρες live seminar

100 €

360U_SMBanner_pic1

Online Seminar

Customer Service in the New Era

8 ώρες live seminar

100 €

360U_SMBanner_pic3

Online Seminar

The Role of HR in the 21st Century

8 ώρες live seminar

100 €

360U_SMBanner_pic4

Online Seminar

Complaint Handling in the New Era

8 ώρες live seminar

100 €

360U_SMBanner_pic5

Online Seminar

Positive Psychology Leadership in action

8 ώρες live seminar

100 €

360U_SMBanner_pic6

Online Seminar

Sales
Negotiations

8 ώρες live seminar

100 €

360U_SMBanner_pic7

Online Seminar

Digital Marketing Crash Course

8 ώρες live seminar

100 €

Ο Εγκάρδιος Πωλητής

Online Seminar

Ο Εγκάρδιος Πωλητής

 

24 ώρες live seminar

400 €

Το πλεονέκτημα της Ανάκαμψης

Online Seminar

Το Πλεονέκτημα της Ανάκαμψης

6 ώρες live seminar

80 €

360U PROFESSIONAL QUALIFICATIONS

THE ONLINE SEMINAR SERIES

Η 360U σας δίνει ΤΩΡΑ τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε τα Interactive Online Live Seminars που καλύπτουν τις ανάγκες σας στο Management, Sales, HR, Marketing & Digital Marketing.

Με την εγγραφή σας σε 2 ή περισσότερα Online Seminars λαμβάνετε έκπτωση 20%.

Το Digital Marketing είναι πλέον μονόδρομος για κάθε επιχείρηση και ελεύθερο επαγγελματία που επιθυμεί να προωθήσει αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του. Οι υποψήφιοι πελάτες ολοένα και περισσότερο χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να εντοπίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν.  Συνεπώς η αποτελεσματική online παρουσία δεν είναι απλά ένα συμπλήρωμα της παραδοσιακής στρατηγικής marketing, αλλά τείνει να γίνει το καθοριστικό τμήμα της. Το Digital Marketing Crash Course αποσκοπεί στο να δώσει πρακτική τεχνογνωσία στους συμμετέχοντες για την αποτελεσματική προώθηση της ιστοσελίδας τους. Κατά τη διάρκεια του θα αναλυθούν τα βασικά εργαλεία digital marketing και θα δωθούν συγκεκριμένες οδηγίες για την αποτελεσματική αξιοποίηση τους. Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα όσα έχουν διδαχθεί για να προωθήσουν αποτεσματικότερα την επιχείρηση τους.

Περιεχόμενα:

Δημιουργία αποελεσματικής ιστοσελίδας

Google Ads

Programmatic Advertising

Social Media Marketing

Search Engine Optimization

Email Marketing

Control

Η παρακολούθηση του Digital Marketing Crash Course υλοποιείται μέσω online live seminar και έχει διάρκεια 8 ώρες (2 τετράωρα)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • Το πρόγραμμα μπορεί να διεξαχθεί σε οποιαδήποτε ημερομηνία κατόπιν συνεννόησης με τους συμμετέχοντες.
    • 8 ώρες online live seminar
    • (2 τετράωρα)
  • Κόστος:
    • 100€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Στέφανος Οικονομίδης

Leading in Action

Connecting People to Purpose

Σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων Ηγεσίας στους συμμετέχοντες με έμφαση στα παρακάτω:

Την ανάπτυξη δεξιοτήτων αποτελεσματικής Ηγεσίας Ατόμων και Ομάδων

Την ενδυνάμωση και την ουσιαστικότερη  εμπλοκή των ανθρώπων και των ομάδων τους στην προσέγγιση του Οράματος, των Αξιών και του Σκοπού της επιχείρησης.

Την καλλιέργεια της αίσθησης του κοινού σκοπού στις ομάδες τους, τη δημιουργία σκοπού και τη συσπείρωση τους γύρω από αυτόν τον κοινό σκοπό.

Την ενθάρρυνση και τη δημιουργία πρόκλησης σύγκλισης, σύνδεσης Ατομικού και Εταιρικού σκοπού, τόσο για τους ίδιους όσο και για τους ανθρώπους τους.

Περιεχόμενα:

Ηγεσία στην πράξη

The psycho approach,  Κατανόηση ανθρώπινης συμπεριφοράς, αναγνώριση ιδιαίτερων ατομικών αναγκών

Positive Reinforcement,  The “both OK” approach

Developing Transformational Leadership, Θετική διαχείριση αλλαγών

Ενίσχυση εσωτερικών ατομικών κινήτρων

Building Ownership & Commitment

PPL, Purpose Principles of Leadership  

Δημιουργία κλίματος αισιοδοξίας & προοπτικής

Building synergies

 

Η παρακολούθηση του Positive Psychology Leadership in action υλοποιείται μέσω online live seminar και έχει διάρκεια 8 ώρες (2 τετράωρα).

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • Το πρόγραμμα μπορεί να διεξαχθεί σε οποιαδήποτε ημερομηνία κατόπιν συνεννόησης με τους συμμετέχοντες.
    • 8 ώρες online live seminar
    • (2 τετράωρα)
  • Κόστος:
    • 100€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Πέτρος Ρούσης

Μετά τον κορωνοϊό η Εξυπηρέτηση Πελατών αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία. Ο ανθρώπινος παράγοντας αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση.

Τι λέμε, τι κάνουμε, πώς συμπεριφερόμαστε με τον πελάτη που έχει περάσει την ταλαιπωρία και τις απαγορεύσεις της εποχής του κορωνοϊού; Το Customer Service in the New Era Online Seminar απευθύνεται σε όλους όσοι επικοινωνούν με πελάτες: υπάλληλοι εξυπηρέτησης, πωλητές, τεχνικοί, τηλεφωνικό κέντρο, γραμματείς.

Κατά τη διάρκεια του Customer Service in the New Era Online Seminar οι συμμετέχοντες: θα κατανοήσουν την αυξημένη σημασία της εξυπηρέτησης στην εποχή μετά τον κορωνοϊό, θα μάθουν την ψυχολογία και τις ανάγκες του πελάτη της νέας εποχής, θα αναπτύξουν θετική ψυχολογία και θα νιώθουν έτοιμοι και σίγουροι για να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε κατάσταση με τους πελάτες τους ευκολότερα και αποτελεσματικότερα!

Περιεχόμενα

Ο πελάτης της εποχής του κορωνοϊού

Νέες & παλιές ανάγκες – Τι περιμένουν οι πελάτες από τον εργαζόμενο & την επιχείρηση

Ρόλος, επαγγελματισμός & ψυχολογία εργαζομένου

Τα 10 απαραίτητα στοιχεία του Customer Service in the New Era

Τα 3 προαπαιτούμενα

Οι 7 σημαντικές δεξιότητες επικοινωνίας & συμπεριφοράς

Ο ρόλος των συναισθημάτων

Συνηθισμένες περιπτώσεις & τύποι πελατών

Case studies συμμετεχόντων

Η παρακολούθηση του Customer Service in the New Era υλοποιείται μέσω online live seminar και έχει διάρκεια 8 ώρες (2 τετράωρα)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • Το πρόγραμμα μπορεί να διεξαχθεί σε οποιαδήποτε ημερομηνία κατόπιν συνεννόησης με τους συμμετέχοντες.
    • 8 ώρες online live seminar
    • (2 τετράωρα)
  • Κόστος:
    • 100€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Δημήτρης Σεραφειμίδης

Κατά τη διάρκεια του Sales Negotiations Online Seminar οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν μεθοδολογίες, τεχνικές, τακτικές και ελιγμούς που με βεβαιότητα οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα αποφεύγοντας λάθη και παγίδες. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν τρόπους, ώστε να ξεπερνούν εμπόδια ακόμα κι όταν οι καταστάσεις δεν είναι οι επιθυμητές. Το Sales Negotiations Online Seminar είναι δοκιμασμένο, μεθοδικό και πρακτικό με ασκήσεις και παραδείγματα μακριά από θεωρίες και επικοινωνιακές περιγραφές. Αποδεδειγμένα εφαρμόσιμο με μετρήσιμα αποτελέσματα.

Περιεχόμενα:

Η έννοια, η σημειολογία & τα στοιχεία της διαπραγμάτευσης

Η συμπεριφορά του διαπραγματευτή & η μετάλλαξη της

Η προσωπική προετοιμασία & προετοιμασία των κρίσιμων στοιχείων

Ο σκληρός Πυρήνας της διαπραγμάτευσης & πως προετοιμάζεται

Το σημείο Αντίστασης, ο Κόκκινος Διακόπτης & το Αγκυροβόλι

A.T.N.A: η μεθοδολογία, η ανάλυση & η ιεράρχησή των εναλλακτικών

Οι Στρατηγικές της Διαπραγμάτευσης

25 ‘Βρώμικα κόλπα’ & οι άμυνες τους

Τα δέκα θανάσιμα λάθη της διαπραγμάτευσης

Οι δώδεκα διαπραγματευτικές παγίδες

Η παρακολούθηση του Sales Negotiations υλοποιείται μέσω online live seminar και έχει διάρκεια 8 ώρες (2 τετράωρα)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • Το πρόγραμμα μπορεί να διεξαχθεί σε οποιαδήποτε ημερομηνία κατόπιν συνεννόησης με τους συμμετέχοντες.
    • 8 ώρες online live seminar
    • (2 τετράωρα)
  • Κόστος:
    • 100€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου

O ρόλος του HR στις σημερινές συνθήκες είναι περισσότερο απαιτητικός και κρίσιμος σε σχέση με το επιχειρηματικό περιβάλλον και τις προκλήσεις του. Τομείς όπως διαχείριση κρίσεων, ρίσκου, business continuity απαιτούν άμεση και στρατηγική εμπλοκή του HR. Το The Role of HR in the 21st Century Online Seminar παρουσιάζει τις τεχνικές υλοποίησης στρατηγικών HR, που αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβίωση κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας σε εποχές κρίσης. Ο ρόλος του ΗR διασφαλίζει ότι στελέχη και εργαζόμενοι είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι και γνώστες του πως θα αντιδράσουν σε δύσκολες περιόδους και θα επαναφέρουν τον οργανισμό σε σταθερότητα με επιτυχία.

Περιεχόμενα:

Crisis management

Human resource planning

Crisis management training

Employee welfare

Employee involvement

Η παρακολούθηση του The Role of HR in the 21st Century υλοποιείται μέσω online live seminar και έχει διάρκεια 8 ώρες (2 τετράωρα)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • Το πρόγραμμα μπορεί να διεξαχθεί σε οποιαδήποτε ημερομηνία κατόπιν συνεννόησης με τους συμμετέχοντες.
    • 8 ώρες online live seminar
    • (2 τετράωρα)
  • Κόστος:
    • 100€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Χρήστος Μακέδος

Στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε ο ανθρώπινος παράγοντας αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση.

Τι λέμε, τι κάνουμε, πώς συμπεριφερόμαστε με τον πελάτη που έχει περάσει την ταλαιπωρία και τις απαγορεύσεις της εποχής του κορωνοϊού; Και ειδικά όταν καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε παράπονα, προβλήματα και δύσκολες καταστάσεις. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία να διαχειριστούμε τον πελάτη με τέτοιο τρόπο ώστε, τελικά, να βγούμε κερδισμένοι!

Το Complaint Handling in the New Era Online Seminar απευθύνεται σε όλους όσοι επικοινωνούν με πελάτες: υπάλληλοι εξυπηρέτησης, πωλητές, τεχνικοί, τηλεφωνικό κέντρο, γραμματείς.

Στο τέλος της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα έχουν κατανοήσει την ψυχολογία και τις ανάγκες του πελάτη της νέας εποχής, θα είναι σε θέση να διαχειρίζονται καλύτερα τα παράπονα των πελατών τους, θα έχουν μάθει πώς να κερδίζουν από τις δύσκολες καταστάσεις, θα κάνουν τη δουλειά τους ευκολότερα και αποτελεσματικότερα!

Περιεχόμενα:

Ο πελάτης της εποχής του κορωνοϊού

Νέες & παλιές ανάγκες – Τι περιμένουν οι πελάτες από τον εργαζόμενο & την επιχείρηση

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;

Όταν κάτι πάει στραβά, εκμεταλλευτείτε το

Επίλυση προβλημάτων

Τι πραγματικά σημαίνει «παράπονο»

Διαδικασία χειρισμού παραπόνων

Ψυχολογία δύσκολων πελατών

«Το σύνδρομο του γρύλλου»

Εκτόνωση θυμού

Αντιμετώπιση δύσκολων πελατών

Αντιμετώπιση χυδαιολογίας

Φράσεις «αποσυμπίεσης»

Case studies συμμετεχόντων

Η παρακολούθηση του Complaint Handling in the New Era υλοποιείται μέσω online live seminar και έχει διάρκεια 8 ώρες (2 τετράωρα)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • Το πρόγραμμα μπορεί να διεξαχθεί σε οποιαδήποτε ημερομηνία κατόπιν συνεννόησης με τους συμμετέχοντες.
    • 8 ώρες online live seminar
    • (2 τετράωρα)
  • Κόστος:
    • 100€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Δημήτρης Σεραφειμίδης

Οι επιχειρήσεις  οι οποίες από χρόνια έχουν αξιοποιήσει την οργανωμένη τηλεφωνική προσέγγιση πελατών έχουν αντιληφθεί την αξία της, στην Εξυπηρέτηση των B2B πελατών τους και στην αποτελεσματική υποστήριξη των Πωλήσεων τους.

 

Οι συνθήκες της πανδημίας ώθησαν πολλές επιχειρήσεις επίσης να αξιοποιήσουν, όπως αποδείχτηκε,  με επιτυχία τις δυνατότητες της οργανωμένης τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους πελάτες τους.

 

Το B2B Phone Service & Sales είναι ένα απόλυτα διαδραστικό virtual σεμινάριο το οποίο απευθύνεται σε όσους έχουν διάθεση να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τις εξαιρετικές δυνατότητες που δίνει η τηλεφωνική επαφή με τους πελάτες τους στην Εξυπηρέτηση και τις Πωλήσεις.

 

Περιεχόμενο

 

Ιδιαιτερότητες της τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης

Εντοπισμός προσδοκιών, επικέντρωση εξυπηρέτησης

Expectations VS Experience, έλεγχος χάσματος

Καλωσόρισμα, διαχείριση παραπόνων

Από την Εξυπηρέτηση στην Πώληση

Οργάνωση, προετοιμασία τηλεφωνικών επαφών

Διαμόρφωση, αξιοποίηση, προσαρμογή, σεναρίων τηλεφωνικών επαφών

Η δομή της κλήσης, τα στάδια της τηλεφωνικής πώλησης

Οι ιδιαιτερότητες του «τηλεφωνικού» λόγου, η τηλεφωνική γλώσσα

Χαιρετισμός, απρόβλεπτες ή δύσκολες καταστάσεις

Κερδίζω την προσοχή, κεντρίζω το ενδιαφέρον, εξασφαλίζω συμμετοχή

Επικοινωνία με στόχο, γρήγορη και δομημένη τηλεφωνική παρουσίαση

Αναγνώριση & άμεση Προσαρμογή στον τύπο του Πελάτη.

Ο κάθε πελάτης έχει την ιδιαιτερότητα του, Customer Touch Points

Ανίχνευση σινιάλων, τεχνικές κλεισίματος, απόσπασης δέσμευσης

Ελεγχόμενη, ευέλικτη επιμονή

Τεχνικές τηλεφωνικής διαχείρισης αντιρρήσεων

Αποτελεσματική ενεργητική ακοή, η τηλεφωνική γλώσσα

Διαχείριση χρόνου κλήσεων

Τα συνήθη λάθη και αποφυγή τους

 

Η παρακολούθηση του B2B Phone Service & Sales υλοποιείται μέσω online live seminar και έχει διάρκεια 8 ώρες (2 τετράωρα)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • Το πρόγραμμα μπορεί να διεξαχθεί σε οποιαδήποτε ημερομηνία κατόπιν συνεννόησης με τους συμμετέχοντες.
    • 8 ώρες online live seminar
    • (2 τετράωρα)
  • Κόστος:
    • 100€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Πέτρος Ρούσης

Αποκλειστικά στη 360U

Ύστερα από τρεις δεκαετίες μαθητείας κι εξάσκησης σε πολλές και διαφορετικές σχολές και μεθοδολογίες, ο Νικόλαος Μαγαλιός, σας παρουσιάζει το πρόγραμμα: «Ο Εγκάρδιος Πωλητής», το οποίο:

βασίζεται 
στην Παράδοση και την Επιστήμη,

συμβαδίζει
με τα πρόσφατα επιστημονικά ευρήματα
της Νευροεπιστήμης,
της Ψυχολογίας και Κοινωνιολογίας
της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.).

και χρησιμοποιεί
τη θεώρηση και τις τεχνικές διαφόρων σχολών όπως
του Συμπεριφορισμού,
της Βιοανάδρασης,
του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού (NLP),
του HeartMath κ.α.
ψυχικές, σωματικές και αναπνευστικές τεχνικές,
ηχητικές συχνότητες συγχρονισμού των εγκεφαλικών ημισφαιρίων και
ειδικές συσκευές Βιοανάδρασης για απόλυτη καθοδήγηση και επιτυχία.

ΤΑ ΟΦΕΛΗ
Όντες σε εγκάρδια κατάσταση, μπορούμε να αφουγκραζόμαστε βαθύτερα και να επικοινωνούμε ουσιαστικότερα με τον εαυτό μας και τους συνανθρώπους μας.

Είμαστε ικανοί να αντιλαμβανόμαστε, να κατανοούμε και να ανταποκρινόμαστε ικανοποιητικά στις ανάγκες του πελάτη και φυσικά να διαχειριζόμαστε τα συναισθήματα και τη συμπεριφορά μας όταν οι περιστάσεις το απαιτούν.

Επίσης, έχοντας αναβαθμίσει τις επικοινωνιακές μας ικανότητες, είμαστε ικανοί να προσαρμοζόμαστε σε κάθε πελάτη και να μιλάμε στη «γλώσσα του».

Αντί να θέτουμε τον εαυτό μας έναντι του πελάτη, χρησιμοποιώντας παρωχημένα επικοινωνιακά τεχνάσματα, θέτουμε τον εαυτό μας στην υπηρεσία αυτού, με αποτέλεσμα να μας εμπιστεύεται, να θέλει να συνεργάζεται μαζί μας και να είναι πρόθυμος να μας συστήσει σε φίλους και συγγενείς.

Όταν λοιπόν έχουμε αναβαθμίσει τον τρόπο επικοινωνίας και παράλληλα είμαστε συνδεδεμένοι με την καρδιά μας, τότε είμαστε ισορροπημένοι, χαρούμενοι και δημιουργικοί και αυτή η κατάσταση ακτινοβολεί προς πάσα κατεύθυνση.

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Για την ολοκλήρωση του προγράμματος θα χρειαστούν έξι τετράωρα εβδομαδιαία διαδικτυακά μαθήματα και καθ’ όλη τη διάρκεια του θα παρέχεται ατομική υποστήριξη σε κάθε συμμετέχοντα. Παρότι οι τεχνικές μπορούν να διδαχθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα, η αλλαγή απαιτεί μεθοδική εργασία και αυτό θεωρώ ότι είναι η αχίλλειος πτέρνα όλων των σεμιναρίων: χωρίς εγκάρδια, προσωπική και με συστηματικό τρόπο υποστήριξη, οι περισσότεροι συμμετέχοντες αποτυγχάνουν να ενσωματώσουν τις τεχνικές στην καθημερινότητα.


Για να συμβεί αυτό, θα σας παράσχουμε τα εξής:

α) εικοσιτετράωρη εκπαίδευση στη θεώρηση και τη μεθοδολογία διαφόρων σχολών: θα διδαχθείτε τεχνικές ανάπτυξης επικοινωνιακών ικανοτήτων, διαχείρισης σκέψεων και συναισθημάτων, εστίασης και βαθειάς χαλάρωσης.

β) απόκτηση των εκπαιδευτικών συσκευών του HeartMath με ειδική τιμή

Ατομικές φορητές εκπαιδευτικές συσκευές:
https://store.heartmath.com/inner-balance

Εκπαιδευτική συσκευή υπολογιστή για πολλούς χρήστες: https://store.heartmath.com/emwavepro


Επίσης, οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν μετά το πέρας εκάστου μαθήματος:

ε) το ηχογράφημα (MP3) και

στ) πρόσβαση στο κινηματογράφημα του μαθήματος (βίντεο).

Μετά το πέρας του προγράμματος, για να ενισχυθεί η εργασία προς την αλλαγή:

ζ) Θα έχετε την υποστήριξη και το δικαίωμα να επικοινωνείτε μαζί με τον εισηγητή,

η) Θα λαμβάνετε ενημερωτικά και εμψυχωτικά μηνύματα, άρθρα, βίντεο κ.α.,

με σκοπό τη βαθύτερη κατανόηση και την αποτελεσματική ενσωμάτωση των τεχνικών στην καθημερινότητα σας.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • Το πρόγραμμα μπορεί να διεξαχθεί σε οποιαδήποτε ημερομηνία κατόπιν συνεννόησης με τους συμμετέχοντες.
    • 24 ώρες online live seminar
    • (6 τετράωρα)
  • Κόστος:
    • 400€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Νικόλαος Μαγαλιός

Αποκλειστικά στη 360U

Το Πλεονέκτημα της Ανάκαμψης
Ικανότητες για ορθές επιλογές, βέλτιστη λειτουργία και καινοτόμο δράση

Πως θα ήταν η ζωή σου αν …

  • ήσουν περισσότερο χαρούμενος, υγιής και δημιουργικός;
  • διαχειριζόσουν αποτελεσματικά τα εξαντλητικά συναισθήματα;
  • είχες περισσότερη ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας;
  • μπορούσες να επαναφέρεις τον εαυτό σου, όταν είσαι εκτός ισορροπίας, ακριβώς όπως επαναφέρεις τον υπολογιστή σου;
  • ο τρόπος επικοινωνίας σου ήταν σαφής, πλήρης και αποτελεσματικός;
  • γνώριζες διαισθητικά πώς να ανταποκρίνεσαι στην αλλαγή και την κάθε πρόκληση;

Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι ζούμε σε περίοδο συνεχών προκλήσεων!
Το περιβαλλοντικό, οικονομικό, πολιτικό και κοινωνικό σκηνικό είναι ασταθές, και η αχαλίνωτη τεχνολογική πρόοδος ενώ έχει δημιουργήσει πολλές ευκαιρίες, συνάμα έχει προκαλέσει και πολλά προβλήματα.

Οι συνεχείς προκλήσεις, ενεργοποιούν τον πρωτόγονο μηχανισμό επιβίωσης δεκάδες έως εκατοντάδες φορές ημερησίως, καταλήγοντας να ζούμε σε συνεχή κατάσταση υπερδιέγερσης και άγχους. Αυτή η κατάσταση αποστραγγίζει τα ενεργειακά και χημικά αποθέματα του οργανισμού με αποτέλεσμα τη διανοητική  ανισορροπία, τη συναισθηματική αστάθεια και την πλειάδα των ψυχοσωματικών παθήσεων, οι οποίες ταλανίζουν την ανθρωπότητα.

Η ΛΥΣΗ
Η γνωστή φράση του Κάρολου Δαρβίνου «survival of the fittest», η οποία είχε λανθασμένα μεταφρασθεί ως «η επιβίωση του ισχυρότερου» , κυριολεκτικά και ουσιαστικά σημαίνει «η επιβίωση του πιο ευπροσάρμοστου».

Στη Φύση, ο δυνατός είναι ικανός να κάμπτει, όταν οι περιστάσεις το απαιτούν, και κατόπιν να ανακάμπτει!

«Το Πλεονέκτημα της Ανάκαμψης», είναι σχεδιασμένο να ενισχύσει τη φυσική μας ικανότητα για ανάκαμψη και να μας συνδέσει με την εγκάρδια δύναμη και σοφία μας!

Βασίζεται σε εκατοντάδες δημοσιευμένες και αξιολογημένες επιστημονικές μελέτες της τελευταίας τριακονταετίας σχετικά με την «Καρδιακή Συνοχή», οι οποίες έχουν διεξαχθεί από το Ινστιτούτο HeartMath καθώς και άλλους επιστημονικούς οργανισμούς.

Όντας το καλύτερο στην κατηγορία του εκπαιδευτικό πρόγραμμα, έχει μεταμορφώσει τη ζωή χιλιάδων ανθρώπων, και μάλιστα σε διακεκριμένους οργανισμούς όπως NASA, Stanford Medical & Business School, U.C.L.A. Medical School και Duke Medicine και κορυφαίες εταιρείες του Fortune 500 όπως Hewlett Packard, Intel, Boeing, Lockheed, Motorola, BP, Kaiser Permanente, Redken κ.α.  Επίσης, χρησιμοποιείται από παγκοσμίας κλάσεως προπονητές και αθλητές, το Αμερικανικό Πολεμικό Ναυτικό, Στρατό κι Αεροπορία, Νοσοκομειακά Ιδρύματα κτλ.

Τα τεχνολογικά μέσα υποστήριξης της Ανακαμψιμότητας
Στο πλαίσιο του προγράμματος, μπορείτε να προμηθευτείτε τις καινοτόμες και βραβευμένες συσκευές βιοανάδρασης emWave2®  και Inner Balance™ iOS, οι οποίες παρέχουν συνεχή κι ακριβή καθοδήγηση, με οπτικό και ακουστικό τρόπο, σχετικά με την μείωση του στρες και την ανάπτυξη της ανακαμψιμότητας. Βάσει της κλινικής πείρας μου και των επιστημονικών ερευνών, η επιτυχία εξαρτάται από την καθημερινή πρακτική εξάσκηση, η οποία εκτοξεύεται με τη χρήση των εν λόγω συσκευών.

ΤΑ ΟΦΕΛΗ
Πρόκειται για πρόγραμμα με εξαιρετικά και μετρήσιμα οφέλη. Παρέχει σύνολο δεξιοτήτων, οι οποίες σας προσφέρουν τη δυνατότητα να αναπτύσσεστε σε μία περίοδο έντονης ροής, πολλαπλών προκλήσεων και σημαντικών ευκαιριών, όντες εύκολες στη μάθηση, την εξάσκηση και την πρακτική εφαρμογή.

Οι τεχνικές είναι ιδιαίτερα απλές γι’ αυτό και μπορείτε να εξασκήστε σε αυτές και να απολαμβάνετε τα οφέλη της ησυχίας και της ισορροπίας παντού στη ζωή σας: στην οικία ή την εργασία σας, την ώρα που επικοινωνείτε με κάποιον ή την ώρα που οδηγείτε, και οπουδήποτε ή οποτεδήποτε αισθάνεστε την ανάγκη της απελευθέρωσης του στρες και της σύνδεσης με την καρδιά σας.

Στο πλαίσιο το προγράμματος, θα διδαχθείτε τέσσερις ευφυείς τεχνικές ενεργειακής αυτορρύθμισης και δύο ιδιαίτερες τεχνικές του HeartMath με σκοπό:

• Την ανάπτυξη της ανακαμψιμότητας, ως αντίδοτο στις προκλήσεις της ζωής.
• Τη διαχείριση του στρες και των συναφών συμπτωμάτων: συναισθηματική αναστάτωση, έλλειψη ενέργειας, άγχος, αϋπνία κα.
• Την ανάπτυξη ικανοτήτων για ορθότερες επιλογές, προστασία της υγείας και της ενέργειάς μας και απόλαυση της ζωής στο σύνολό της.

Ύστερα από μία σύντομη περίοδο συστηματικής εξάσκησης στις τεχνικές του HeartMath, θα είστε ικανοί να απολαμβάνετε τα εξής οφέλη:

• Αυξημένη επίγνωση των καταστάσεων σε σχέσεις, συναντήσεις και δράσεις.
• Ενισχυμένη δυνατότητα εστίασης, επεξεργασίας πληροφοριών και επίλυσης προβλημάτων.
• Αυξημένη δημιουργικότητα και καινοτομικότητα.
• Αυξημένη ικανότητα διαχείρισης δύσκολων πελατών και περιστατικών.
• Καλύτερη πρόσβαση στη διαίσθηση για γρήγορη κι ορθή λήψη αποφάσεων σε σύνθετα θέματα.
• Βαθύτερος και αναγεννητικός ύπνος.
• Αυξημένη ζωτικότητα και ανακαμψιμότητα.
• Μειωμένο άγχος, ανησυχία και κόπωση.

Επιπλέον, με τη χρήση των καινοτόμων τεχνολογικών συσκευών  emWave® ή Inner Balance ™, μπορείτε να παρακολουθείτε και να επιβεβαιώνετε τα αποτελέσματα της προόδου σας.

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Για την ολοκλήρωση του επίσημου προγράμματος θα χρειαστούν δύο τρίωρα διαδικτυακά μαθήματα, και θα παράσχετε υποστήριξη στους συμμετέχοντες για τρεις μήνες. Παρότι οι τεχνικές μπορούν να διδαχθούν σε μερικές ώρες, η αλλαγή απαιτεί μεθοδική εργασία και αυτό θεωρώ ότι είναι η αχίλλειος πτέρνα όλων των σεμιναρίων: χωρίς εγκάρδια και συστηματική υποστήριξη, οι περισσότεροι συμμετέχοντες αποτυγχάνουν να ενσωματώσουν τις τεχνικές στην καθημερινότητα.


Για να συμβεί αυτό, θα σας παράσχουμε τα εξής:

α) εξάωρη εκπαίδευση στη θεώρηση και τη μεθοδολογία του HeartMath:
θα διδαχθείτε τις  έξι βασικές τεχνικές ενεργειακές αυτορρύθμισης, και πρακτικά εργαλεία αλλαγής νοοτροπίας

β) το αυθεντικό Εγχειρίδιο Εργασίας του προγράμματος (έγχρωμο, 40σέλιδο).

γ) την απόκτηση των εκπαιδευτικών συσκευών του HeartMath
με μειωμένη, συγκριτικά με την κανονική τιμή, τιμή

Ατομικές φορητές εκπαιδευτικές συσκευές:
https://store.heartmath.com/inner-balance

Εκπαιδευτική συσκευή υπολογιστή για πολλούς χρήστες: https://store.heartmath.com/emwavepro

δ) το αυθεντικό Πιστοποιητικό Παρακολούθησης του HeartMath.

Επίσης, οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν μετά το πέρας εκάστου μαθήματος:

ε) το ηχογράφημα (MP3) και

στ) πρόσβαση στο κινηματογράφημα του μαθήματος (βίντεο).

Μετά το πέρας του σεμιναρίου και για να ενισχυθεί η εργασία προς την αλλαγή:

ζ) Θα έχετε το δικαίωμα να επικοινωνείτε μαζί μας γραπτώς, κι αν παραστεί ανάγκη και τηλεφωνικώς,

η) Θα μπορείτε να συμμετέχετε, δωρεάν, σε επιλεγμένα διαδικτυακά δρώμενα, με τον Νικ. Μαγαλιό και τους συνεργάτες του,

θ)
Θα λαμβάνετε ενημερωτικά κι αφυπνιστικά μηνύματα, άρθρα, βίντεο κ.α.,

με σκοπό τη βαθύτερη κατανόηση και την αποτελεσματική ενσωμάτωση των τεχνικών στην καθημερινότητα σας.

Ο τελικός σκοπός είναι, μετά από τρείς μήνες, όσοι εργαστείτε με συνέπεια,
να λειτουργείτε πλέον από νέα ψυχοφυσιολογική βάση αναφοράς εφ’ όρου ζωής!

Με απλά λόγια, οι αλλαγές θα είναι μετρήσιμες σε σωματικό και ψυχικό επίπεδο!

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Ημ/νία Διεξαγωγής:
    • Το πρόγραμμα μπορεί να διεξαχθεί σε οποιαδήποτε ημερομηνία κατόπιν συνεννόησης με τους συμμετέχοντες.
    • 6 ώρες online live seminar (2 τρίωρα)
  • Κόστος:
    • 80€
  • Εκπαιδευτικό Υλικό: Διατίθεται στην ελληνική γλώσσα
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: 360U
  • Εκπαιδευτής: Νικόλαος Μαγαλιός

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ

Τα Online Seminars της 360U είναι ειδικά σχεδιασμένα για όσους επιθυμούν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους μέσα από την υιοθέτηση σύγχρονων τεχνικών  management, HR, πωλήσεων, marketing και διαπραγματεύσεων.

The Online Seminar Series

  • Covid-19 Handling Irregular Situations
  • Customer Service in the New Era
  • The Role of HR in the 21st Century
  • Customer Complaint Handling in the New Era
  • Positive Psychology Leadership in action
  • Sales Negotiations
  • Digital Marketing Crash Course
  • B2B Phone Service & Sales
  • Ο Εγκάρδιος πωλητής
  • Το πλεονέκτημα της ανάκαμψης

H ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ 360U

Δημήτρης Σεραφειμίδης
Εκπαιδευτής Customer Service & Sales Expert
Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου
Certified Negotiator & Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Διαπραγματεύσεων
Νικόλαος Μαγαλιός
HeartMath Certified Clinician & Trainer
Πέτρος Ρούσης
Εκπαιδευτής Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
Στέφανος Οικονομίδης
Ιδρυτής, SEO In Greece & Εκπαιδευτής Digital Marketing

Δήλωση Συμμετοχής

Επιλογή Προγράμματος



Course

Προσωπικά Στοιχεία



Εκπαίδευση




Επαγγελματική εμπειρία

Τρέχουσα θέση εργασίας


Στοιχεία Τιμολόγησης







Έγγραφα

Όροι Συμμετοχής